Regio toernooi

Wie is de beste rapid schaker van het Land van Heusden en Altena??

Om hier achter te komen, organiseert schaakclub "de Watertoren" uit Almkerk een schaaktoernooi van drie speelavonden.
Op deze drie speelavonden spelen thuisschakers en clubschakers een onderlinge competitie van 3 partijen per avond (per partij 2 keer 20 minuten).
Na afloop is dan bekend, wie de beste rapid schaker van het Land van Heusden en Altena is, maar net zo belangrijk, wie de beste thuisschaker is.

Wij nodigen u van harte uit, deel te nemen aan deze gezellige schaakavonden.

Verdere informatie
De kosten per deelnemer zijn 3,00 euro voor de drie avonden.
De speelavonden zijn op 20 november, 22 januari en 19 februari en beginnen om 20:00 uur in het Voorhof.

Het kan natuurlijk voorkomen dat men een avond moet missen.
Jammer, maar op de overige twee avonden heeft men dan toch in ieder geval leuk geschaakt.

Er wordt gespeeld volgens het "zwitsers" systeem.
Dit betekent, dat de indeling voor de eerste ronde geheel willekeurig door de computer wordt opgesteld.
Voor de daarop volgende ronden worden steeds spelers van dezelfde sterkte tegen elkaar gezet.

Na twee speelavonden gaan de vier hoogst geplaatste schakers op de derde en laatste avond onderling uitmaken wie de beker mee naar huis mag nemen.
De overige deelnemers spelen dan onderling verder in de z.g. B groep.

Prijzen:
- eerste prijs : kampioensbeker en taart
- tweede prijs: taart
- derde prijs : taart

- beste van de B groep: taart

Verder worden er nog een aantal taarten onder de niet-prijswinnaars verloot op lotnummer.
Voorwaarde: 9 wedstrijden gespeeld!

Theo van Zuidam (tel 0183-402031)

Wij wensen u prettige wedstrijden toe!